Even bijpraten 🐄 Ik heb aan den lijve ondervonden hoe belangrijk PR is. We hebben zoveel felicitaties, bloemen en positieve waardering ontvangen voor de manier waarop Agnes en Klaas-Jan de boerderij runnen. Als wij niet mee hadden gedaan aan de Beste Graslandboer van Nederland waren wij er nooit achter gekomen hoeveel mensen waardering hebben voor onze bedrijfsvoering (volledig gras gevoerd). Dit is zo fijn om te horen en daar krijg je als het ware vleugels van! Dat motiveert enorm om door te zetten met waar je mee bezig bent. Dus nogmaals dank voor alle felicitaties die bij ons zijn gekomen. Ik ben er achter gekomen dat de bedrijfsvoering van Agnes en Klaas-Jan een niche markt is. En het bijzondere is dat de consument in Nederland niet weet waar de bedrijven te vinden zijn met deze unieke manier van produceren. Hier wil De Groene Winkelkar verandering in brengen! Hoe willen we verandering teweeg brengen? De Groene Winkelkar wil deze bedrijven een platform aanbieden, zodat de consument ze makkelijk kan vinden. Met de bedoeling dat het makkelijk wordt voor de consument om het product te vinden en voor de boer om het product niet te hoeven verschepen of per vliegtuig te vermarkten. Ik weet nu aan de hand van ons eigen melkveebedrijf dat we als boeren veel meer ons verhaal moeten vertellen en delen, zodat het bekend wordt! En zal ik je eerlijk vertellen, dit is één van de moeilijkste dingen die we nergens hebben geleerd. Dit is ook één van de belangrijkste redenen waarom ik met De Groene Winkelkar ben gestart, hier heb je als ondernemer hulp bij nodig. Je dag als boer is al volledig gevuld met het maken van je product en het vraagt een andere manier van ondernemen om ook je product zelf te vermarkten. Daar kan ik boeren bij ondersteunen door De Groene Winkelkar. Waardoor jij als consument makkelijker jouw producten die je zoekt kunt vinden via de app bij jou in de buurt. |